loading...
پی سی پیک/مرج عکس های باکیفیت
vahid بازدید : 302 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال آوای باران با صدای احسان خواجه امیری

دانلود ترانه "تاوان" تیتراژ سریال آوای باران با صدای احسان خواجه امیری

دانلود ادامه مطلب

ترانه سرا : روزبه بمانی
آهنگساز : علیرضا کهن دیری


منــــــو جون پناه خودت کن بــــــــرو ، بذار پـــــای ایـــــــــن آرزو واستم
به هر کی بهم گفت ازت رد شده ، قســم می خورم من خودم خواستم

منــــــــو جون پناه خودت کن بــــــرو ، من از زخم هایی که خوردم پرم
تو بایــــــــد از این پله بالا بـــــــری ، تو بالا نری من زمیـــــن می خورم

درست لحظه ای که تــــــو باید بری ، اسیر یه احساس مبــــهم شدیم
ببیــــــن بعد یک عمر پرپر زدن ، چه جای بـــــدی عاشـــــق هم شدیم

برای تــــــــو مردن شده آرزوم ، یه حقــــــــی که مــــــن دارم از زندگیم
نگـــا کن تو این برزخ لعنتـــــــــی ، چه مـرگی طلبــــــــــــکارم از زندگیم

به هرجـــــا رسیدم به عشق تــــــــو بود ، کنار تو هرچی بگی داشتم
ببین پای تـــــــــاوان عشقم به تو ، عجب حسرتـــــــی تـو دلم کاشتم

اگه فکر احساسمــــــــونی برو ، اگه عاشــــــــق هر دومونـــــــــــی برو
تو این نقــــــــــطه از زندگی مــــرگ هم ، نمــــــی تونه از من بگیره تو رو


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 7,345